środa, 13 listopada 2013

IRONMAN TRIBUTE - zapomnij o bólu po pierwszym treningu Crossfit

   IRONMAN - pływanie 3,8 km, rower 180 km, bieg 42,195 km.
NIE ZMĘCZYŁY CIĘ TE LICZBY? Obejrzyj te video:


  Jak wrażenia? Siedzisz w mocnym szoku, nie dasz rady ruszyć tyłka z wrażenia, czy może odstawiłeś już kapcie w kąt i zasuwasz z językiem na brodzie biegać/ćwiczyć? W każdym razie wg. mnie działa na wyobraźnię. 
  Roztrenowanie biegowe zacząłem od nowej formy aktywności - Crossfit. Dzisiaj miał miejsce pierwszy trening Crossfit, gdzie dałem z siebie wszystko. Zaraz po wyczerpujących ćwiczeniach nastąpiła chwila zwątpienia, brak zasilania, a będąc jeszcze na sali pytanie w myślach z serii: 
Co-ja-tutaj-robie-uuu-?
16+12 burpees na dobry początek z Crossfit.
22:22 - czworogłowy uda 'otulony' już zakwasami... - swoją droga dawno nie miałem tak szybkiego uczucia zalania kwasem mlekowym, szykuje sie 1-2 dni walki o sprawność na schodach ;) 
22:30 - włączam Ironman video... jest <OK> wraca wiara i humor. 

Polecam klip, jeśli coś Cie boli, lub narzekasz na swoje zmęczenie :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz